ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

نگاهی به افتخارات فیلم «دووف» | فیلم کوتاهی درباره کودکان که بسیاری از جشنواره های بین المللی آن را تحسین کرده اند

  • کد خبر: ۵۳۳۵۲
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
نگاهی به افتخارات فیلم «دووف» | فیلم کوتاهی درباره کودکان که بسیاری از جشنواره های بین المللی آن را تحسین کرده اند
فیلم کوتاه «دووف» اثر مجید صداقت در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی به نمایش درآمده و توانسته است جوایز مهمی دریافت کند.
به گزارش شهرآرانیوز - فیلم کوتاه «دووف» اثر مجید صداقت در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی به نمایش درآمده و توانسته است جوایز مهمی دریافت کند.
 
 
نگاهی به افتخارات فیلم «دووف» که براساس طرحی از نیما جاویدی است
 
 
این اثر که سومین ساخته صداقت است، تاکنون موفق شده است در این جشنواره‌ها حضور یابد:
 
دهمین «جشنواره بین‌المللی فیلم ژانا» در لبنان (۲۰۱۹)
جشنواره مردم‌نگاری ایتالیا (۲۰۱۹)
چهارمین جشنواره فیلم اکواردور
هشتمین جشنواره فیلم «Ankur Nashik» هند
جشنواره «Directors Circle Festival of Shorts Erie» پنسیلوانیا (۲۰۱۹)
سیزدهمین «جشنواره بین‌المللی چشم طلایی» تفلیس
نمایش رقابتی یک جشنواره فیلم در برزیل
جشنواره فیلم «ASSURDO FILM» ایتالیا
بیست‌ودومین «جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کارآگاهی مسکو
جشنواره بین‌المللی موسیقی و فیلم مالابو» جمهوری گینه
جشنواره فیلم «سانتا مارینا»ی بلغارستان
هفدهمین جشنواره بین‌المللی پخش‌کننده فیلم و مستقل سازندگان فیلم سینمایی ۲۰۲۰ رمانی
جشنواره فیلم کوتاه آفتاب (۲۰۲۱)
و جشنواره فیلم و سینمای برلین.
 
فیلم‌نامه «دووف» براساس طرح کوتاهی از نیما جاویدی، نویسنده و کارگردان خطه خراسان، و در ژانر کودک نوشته شده است که نگاهی ضدخشونت به موضوع کودک دارد.
 
 
نگاهی به افتخارات فیلم «دووف» که براساس طرحی از نیما جاویدی است
 

نگاهی به جوایز فیلم «دووف»

این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، موفق شده است در جشنواره چشم طلایی تفلیس جایزه بهترین فیلم‌برداری را از آن خود کند.
 
«دووف» همچنین عنوان بهترین فیلم، بهترین فیلم بین‌المللی و بهترن درام را در جشنواره «آسوردو» ایتالیا که در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، به دست آورد.
 
کسب دیپلم افتخار در بخش جنگ و صلح جشنواره بین‌المللی «DetectiveFest» روسیه که در شهر مسکو برگزار شد، از دیگر افتخارات این فیلم بوده است.
 
فیلم «دووف» همچنین توانسته است در جشنواره «سانتا مارینا» که در کشور بلغارستان برگزار شد، در دو بخش جایزه اصلی را از آن خود کند.
 
فیلم کوتاه «دووف» در جشنواره‌های دیگری در کشور استرالیا، رومانی و آلمان نیز شرکت کرده است که در ماه‌های پیش رو برگزار خواهند شد.
 
این فیلم همچنین در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه کشف استعداد که پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند اعضای هیئت‌داوری این جشنواره آنلاین هستند، تندیس، لوح تقدیر و جایزه بهترین کارگردانی را به دست آورد.
 
تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه «دووف» به‌صورت مشترک برعهده مجتبی صدرمنش و مجید صداقت برجی و پخش بین‌المللی این فیلم به‌عهده سولماز اعتماد است.
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->